Sunday, February 20, 2011

luahan hati

erm dah lama aku x coretkan coratan dkt sini..aku sibuk kot...hihi..tetapi arini ambil sedikit waktu utk aku kongsi dgn kalian..hati aku menjerit kesakitan dan kepahitan..kenapa ni?  entahlah, 3 hari lepas, aku di kejutkan dgn kekesalan seorg ibu dgn anaknya dsebabkan laman sosial yg telah byk merobek kesantunan anaknya itu...itu lah dmaksudkannya..aku hanya terdiam ketika itu..sebagai seorg ibu, aku memahami kehendak dan keperluan seorg ibu yg mendewasakan anak perempuannya malahan apa yg membimbangkan membesarkan anak dlm waktu ini....segalanya perlukan didikan yg utuh dan jitu...dari mana datangnya semua itu....kemudian aku d kejutkan dengan kegilaan, bahasa yg sesuai utk aku gunakan ketika ini ke atas seorg hamba ini yg bermain poker...aku x kisah sekiranya hendak bermain poker sekalipun..tetapi perlu ada batasannya..baru aku fahami...2 perkara yg aku coretkan arini, memberikan alamat bahawa sesuatu perkara yg kita lakukan perlu ada batasan..tanpa batas yg cukup, kita menjadi rapuh...yg mana 1 anda?...sekiranya anda terasa dgn coretan saya, andalah org yg saya maksudkan itu :)

No comments:

Post a Comment