Tuesday, January 18, 2011

mengantuknya

semalam selepas solat isyak, aku terus melihat handphone yg ku letakkan d atas mesin basuh...ooo..abg cl...lantas aku berborak dgn nya..time tu jam 9.45 mlm..abg kata..abg nak blik jap..nak mandi..ok..time tu alia dah tidor dah dlm bilik...smai jam 10.10 mlm abg masih x blik..mata aku dah mengantuk ni..huhu..cpatlah abg..pastu abg smpai ke rumah...selepas mandi abg gerak ke ofis...then , aku pun masuk tidor..jam 6 pagi...alia dah bgun..melihat dia kebasahan, aku terus memandikannya walaupun dia menangis kesejukan..selepas hantar alia kat umah tini, pengasuh yg dipanggil ibu oleh alia..aku teringin nak mkn nasi lemak..hajatku tercapai jgk..then smpai ofis aku pun menjamah nasi lemak..akibatnya, aku mengantuk ni..huhu..nak tido kejap ..boleh..hihihi

No comments:

Post a Comment